Levering
De levering zal in principe plaatsvinden binnen de aangegeven termijn, te zien op de pagina van het product. Mocht er onverhoopt iets niet meer op voorraad zijn, dan laten wij dit uiteraard meteen aan je weten. De bestelling wordt na betaling verzonden met onze partner PostNL. Zodat jouw producten met de meeste zorg geleverd worden.
Verzendkosten
De verzendkosten verschillen per zwaarte van het product. In uw winkelwagen vindt u de verzendkosten van het product. Let op: bij verzendingen naar de waddeneilanden komt er € 7,50 bij.
Hebben wij een verkeerd artikel verzonden en u stuurt het retour? Dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten. Wij vergoeden echter niet meer dan het bedrag waar wij het voor hebben verzonden volgens de factuur.
Bezorging & Afleveradres
Tijdens de bestelling van uw product (in de winkelwagen) heeft u de mogelijkheid om het product een ander afleveradres te geven. Je kunt je bestellingen laten bezorgen bij een afhaalpunt, op het werk of als cadeau bij familie of een goede vriend.
Wij zijn niet aansprakelijk voor brievenbuspost. Als u de bestelling op een veiliger manier wenst te ontvangen, dient u contact met ons op te nemen.
Bezorgdata
Voor de bezorging werken wij met onze partner PostNL. De bestellingen worden daarom ééns per dag verzonden. In het overzicht hieronder kunt u zien wanneer u uw pakket kunt verwachten. Let op: de bezorgdatum van het product is altijd leidend.
Bestelling geplaatst op: | Bestelling bezorgt op: |
Maandag voor 15.00 uur | Dinsdag/woensdag |
Dinsdag voor 15.00 uur | Woensdag/donderdag |
Woensdag voor 15.00 uur | Donderdag/vrijdag |
Donderdag voor 15.00 uur | Vrijdag/zaterdag |
Vrijdag voor 15.00 uur | Zaterdag/maandag |
Zaterdag/zondag | dinsdag/woensdag |
Niet thuis
Er moet voor het pakket worden getekend. U krijgt vooraf een bericht van PostNL wanneer ze de zending bij u zullen afleveren.
Ruilen of retourneren
Je hebt 14 dagen de tijd om aan te geven dat je wil retourneren. Het artikel bevindt zich in de originele verpakking en is ongebruikt. Let op: de verzendkosten voor het retourneren dient u zelf te betalen.
Zakelijke klanten kunnen geen artikelen ruilen of retourneren. De wet kopen op afstand geldt alleen voor consumenten. Een bedrijf (ook een eenmanszaak) kan dus geen gebruik maken van dit recht.
Heeft u vragen over de betaling? Bekijk de Betaalmogelijkheden pagina.
Daarnaast is het ook mogelijk uw pakket op afspraak op te halen.